בן גביר: "אדרוש קרקעות חינם לחיילים ובחורי ישיבות"

    אייל ראובן No Comments on בן גביר: "אדרוש קרקעות חינם לחיילים ובחורי ישיבות"

    יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר לגדסי ופרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "שקד היא אותו רעיון של הדר מוכתר והפיראטים, אני חושב שהיא מוכשרת ויש לה זכויות, אבל אי אפשר להאמין לה" | האזינו

    צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת
    13:00
    10.05.24
    אבי יעקב No Comments on המונים במסע הלויית מרן האדמו"ר מביאלה זצוק"ל • שידור חי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "הגשנו אתמול רשימה נפלאה של אנשי מעשה שמגוונת כל כך הרבה, ופותחת את השורות לכל עם ישראל. אם הסקרים מגדילים אותנו כדי להפחיד את השמאל המטורלל, אז אדרבה, שהציבור ייצא להוכיח שבאמת נגיע למספרים האלה".

    "התכנית שלנו היא כמו שבחורה ולקיה מקבלים קרקעות חינם, האינטרס של המדינה לחלק קרקעות בדרום ובצפון, לחיילים בני שירות לאומי ובחורי ישיבה. זה חלק מהדברים שאדרוש במו"מ הקואליציוני".

    על יוקר המחיה אמר בן גביר: "זה לא נורמלי שסל קנייה שעלה לי 1200 שקל היום עולה לי 2000. יש פה הרבה מיסים להוריד. את הכסף שנתנו לעבאס צריך להשקיע בדיור בכלכלה ובבעיות חשובות יותר. הבעיה שלי הייתה שנתנו את הכסף הזה לחברה הכי קיצונית".

    "שקד היא אותו רעיון של הדר מוכתר והפיראטים, אני חושב שהיא מוכשרת ויש לה זכויות, אבל אי אפשר להאמין לה. היא צריכה לצאת להפסקה של שנה שנתיים. היא הפרה את כל מה שהיא הבטיחה".



    0 תגובות